niedziela, 9 października 2016

Wyciek z instalacji zimnej wody

Witam

W mieszkaniu uległa zawilgoceniu ściana dzieląca łazienkę od kuchni. Przy tej ścianie znajduje się  prysznic, co sprawiało, że podejrzane były przede wszystkim uszczelnienia prysznica.

Link do sklepu ze środkami do uszczelniania kanalizacji - USZCZELNIACZE.NET

Inne moje strony :

Wykrywanie przecieków wody z instalacji kanalizacyjnej - WYCIEK,PL

Suszenie budynków zalanych wodą deszczową - OSUSZ.TO

Uszczelnienie prysznica wyciąłem, wyczyściłem i nałożyłem nowe. Przy okazji wykonałem próby szczelności instalacji. Badanie wykazało spadek ciśnienia na instalacji wody zimnej, Wyciek wody nosił około 3 ml w ciągu 15 minut. W ciągu godziny wyciekało około 12 ml, co na dobę daje wyciek o sile około 288 ml. W przeciągu miesiąca z instalacji wyciekało  około 8,5 litra . Wydawałoby się, że te 3 ml w ciągu 15 minut to niewiele, ale w skali miesiąca jak widać to prawie wiaderko wody.

Instalacja uszczelniona została Multiseale, 84 L do wycieków do 10 l. na dobę ( dodam, że wyciek wynosił około 0,28 litra na dobę )

Uszczelnienie trwało 4 dni. Próbę ciśnieniową wykonałem po 5 dniach od wypuszczenia uszczelniacza, nie wykazała spadku ciśnienia.

Próba ciśnieniowa przed użyciem uszczelniacza

Zabezpieczenie instalacji przy zbiorniku CWU

Przed napełnianiem instalacji uszczelniaczem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz