środa, 11 listopada 2015

Uszkodzona pętla ogrzewania podłogowego

Witam wszystkich

Wyciek zlokalizowałem za pomocą kamery termowizyjnej, jednak aby naprawić, trzeba rozkuć, a tak się złożyło, że Właściciel nie ma już płytek.

Zaproponowałem uszczelniacz, dla redukcji kosztów  podłączyłem grzałkę z pompą i uszczelniacz został wlany tylko do uszkodzonego obiegu.

Link do sklepu ze środkami do uszczelniania - USZCZELNIACZE.NET

inne moje strony

Wykrywanie przecieków instalacja zimnej wody Śląsk WYCIEK.PL

Suszenie technologiczne w czasie budowy Śląsk OSUSZ.TO

Urządzenie podpięte od uszkodzonej pętli ogrzewania podłogowego

Jeszcze jedno ujęcie.


Uszczelnienie wciąż trwa, póki co tylko raz byłem dobić ciśnienie, w uszczelnianym układzie. Jezeli do soboty  14 .11 nie bedzie spadków ciśnienia kończymy operację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz