środa, 11 listopada 2015

Bardzo duży wyciek, ale udało się. Multiseal Special zadziałał jak należy.

To może zacznę od początku.

Wyciek miał miejsce na instalacji grzewczej, prowadzącej z kotłowni do dwóch wielorodzinnym budynków mieszkalnych. Instalacja z rur stalowych, wiekowa, w częsci prowadzona w kanale technicznym przebiegających pod budynkami.

Link do sklepu z chemicznymi środkami naprawy instalacji - USZCZELNIACZE.NET

inne moje strony :

Wyszukiwanie wycieków wody Śląsk - WYCIEK.PL

Osuszanie budynków w budowie Śląsk - OSUSZ.TO

Siła wycieku - około 250 l na dobę. Użyłem Multiseal Special - przeznaczonego do wycieków od 400 l na dobę.

DO instalacji wlałem 34 litry Multiseala Special.

Multiseal wpechnąłem do instalacji pompą do prób ciśnieniowych

Miejsce podłączenia instalacji

Do instalacji wlałem 5 wiadrek rozwodnionego uszczelniacza


Efekt ? Wyciek ustał po godzinie ! 

Najlepszym dowodem na to jest opinia wystawiona przez p. Piotra administratora budynków.

http://uszczelniacze.net/opinie z 20 października


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz