niedziela, 15 listopada 2020

Multiseal Special zrobił robotę. Kocioł został naprawiony



 Witam wszystkich


Uszczelnienie kotła CO, sobota rano. 

Umówiłem się kilka dnia wcześniej, że przyjadę w sobotę rano ( jedyny wolny termin ) zrobić uszczelnienie kotła. 


Najważniejsza sprawa filtr siatkowy. 

Czasami zdarza się, że wewnątrz filtra nie ma cylindra, tym razem był. 

Po wymianie filtra odpowietrzyłem pompę ( pompa musi być wyłączona)

Multiseal Special - potrzebowałem 1,5 litra płynu

Uszczelniacz wtłaczałem pompą do prób ciśnieniowych




Tak wyglądała posadzka przy kotle przed uszczelnieniem



Wyciek wody z kotła nie był duży - mniej niż 5 litrów na dobę







Zdjęcie wysłane do mnie przez Właściciela , po 8 godzinach po wlaniu uszczelniacza.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz