niedziela, 6 stycznia 2019

Wyciek z kotła węglowego

Witam wszystkich

Przedstawiam krótki film oraz kilka zdjęć jakie wykonałem w trakcie wykonywania zalewania uszczelniaczem cieknącego pieca węglowego. Nieszczelny kocioł miał 9 lat, wyciek rzędu 3 -5 litrów na dobę. Uszczelnienie wykonałem Multisealem TD. Wynik pozytywny.

Link do sklepu z uszczelniaczami do cieknących kotłów węglowych - USZCZELNIACZE.NET

inne moje strony

Wykrywanie nieszczelności z instalacji CO i WOD KAN Śląsk - WYCIEK.PL

Osuszanie budynków zalanych przez instalacje CO i WOD KAN Śląsk - OSUSZ.TO

Jak wspomniałem na filmie, wszystkie osoby, które zdecydują się kupić uszczelniacz ode mnie mogą liczyć na moje wsparcie, pomoc przy operacji wlewania uszczelniacza. Każda instalacja jest inna, i nieraz wymaga zastosowania innej metody. Moje doświadczenie w kwestii uszczelniania jest bardzo bogate, a nie chwalę się pewnymi technikami jakie należy zastosować żeby uszczelniacz zadziałał.

Druga sprawa to telefony do mnie z prośbami o pomoc w przypadku, kiedy kupiony gdzieś w sieci uszczelniacz marki X nie zadziałał. Proszę... tylko nie to! odbieram dziennie bardzo dużo telefonów, każdemu poświęcam kilka minut, ale jak mawia mój kolega " MATEMATYKA MUSI SIĘ ZGADZAĆ"  Jest mi bardzo przykro, ale moją wiedzę i doświadczenie udostępniam tylko dla moich klientów.  Wydaje mi się to bardzo logiczne i naturalne.



Uszczelnienie pieca węglowego

Wyciek wody z kotła

Cieknie kocioł węglowy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz