poniedziałek, 22 lutego 2016

Nowy dom, wyciek ciepła woda.

Witam wszystkich


Wyciek objawił się kapaniem na środku salonu w kuchni. Chyba nie ma nic bardzie denerwującego niż kapiąca woda = wyciek wody, który objawia się kapaniem w KUCHNI !

Link do sklepu z uszczelniaczami do cieknących kotłów węglowych  USZCZELNIACZE.NET

Inne moje strony

Lokalizacja nieszczelności w nowych budynkach - WYCIEK.PL

Suszenie ścian i posadzek w nowych budynkach Śląsk - OSUSZ.TO

Jak wykazały próby zakręcania zimnej i ciepłej wody winowajczynią była instalacja CWU.

Decyzja zalać uszczelniaczem - Multiseal 84 .

Wykonanie uszczelnienia instalacji -  moja skromna osoba

Zgodnie z technologią wysuszyłem rury, przygotowaniem instalację do uszczelnienia, napełniłem uszczelniaczem, trzymałem 4 dni pod ciśnieniem,

Instalacja CWU była jednak sprytniejsza, uszczelnienie było tylko częściowe, wyciek zmniejszył się wielokrotnie, ale był. Jeżeli w przed uszczelnieniem wyciek pojawiał się w kuchni po 2 godzinach to po uszczelnieniu potrzebował 7 dni żeby coś kapnęło z sufitu.

No super, pomyślałem, Wróciłem na miejsce uszczelnienia i po dość długim szukaniu  udało się wyciek znaleźć i naprawić.

Bateria pod prysznicem przygotowana na zalanie instalacji uszczelniaczem Multiseal

Instalacja przy piecu gazowym oraz przy bojlerze przygotowana do zalania uszczlniaczem.

Widoczne dwa pojemniki z uszczelniaczem większy - 10 l. oraz mniejszy 5 l. Chwilę przed aplikacją uszczelniacza do instalacji CWU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz