czwartek, 29 stycznia 2015

Multiseal 24 . Sala bankietowa z kominkiem

Witam wszystkich

Miejscem naprawy był dom przyjęć. Instalacja z układem otwartym, użyłem więc Multiseal'a 24.

Skorzystałem z okazji, że miałem swobodny dostęp do płaszcza wodnego kominka.
Uszczelniacz wlałem do płaszcza przez wykręcony termometr.
Aplikacja za pomocą plastikowego lejka. Multiseal we wiaderku rozcieńczony 1:1 z ciepłą wodą.
Odpowietrzyłem kaloryfery i tyle. Szybko, czysto i sprawnie.

Link do sklepu, gdzie sprzedaję uszczelniacze USZCZELNIACZE.NET

Inne moje strony :

Wykrywanie przecieków wody z instalacji Górny Śląsk - WYCIEK.PL

Suszenie mieszkań po zalaniach Górny Śląsk - OSUSZ.TO

W kwadraciku widoczny zabarwiony papierek lakmusowy. Multiseal 24 jest środkiem silnie zasadowym i przez kontrolę ph wody w instalacji można sprawdzić, czy wlana została dostateczna ilość uszczelniacza oraz czy  preparat dotarł do najdalszych kaloryferów.

Płaszcz wody kominka. Uszczelniacz wlałem w otwór po wykręceniu termometru.

Multiseal 24 wymieszany z ciepłą wodą

Ogólny widok miejsca, gdzie dokonana została aplikacja uszczelniacza do instalacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz